G O L D

• 30.04.2015, 16:48

London

• 28.04.2015, 19:03

Vi hadde ikke lang tid i London, men de få timene vi fikk var absolutt verd det. Vi brukte dagen i Oxford Street hvor vi dro innom blant annet Topshop, American Apparell, Primark og andre kjente butikker som vi ikke har i Norge. Etter litt shopping dro vi på en italiensk resturant for å spise middag før turen gikk tilbake til flyplassen. Alt i alt en skikkelig fin dag, SÅ glad for at jeg endelig har fått sett litt av London. Jeg skal helt klart tilbake!

Jeg er hjemme på norsk jord, som er både fint og trist. Jeg savner sommer og sol utrolig mye, men samtidig er det veldig godt å være gjenforent med familie og venner igjen. Når det gjelder bloggen vet jeg dere har hørt lite fra meg den siste tiden, men fra nå av blir det skjerpings. Nå som jeg er hjemme har jeg jo masse tid til overs, så bloggen blir helt klart høyt prioritert.

Nå skal jeg pakke ut kofferten min og rydde rommet. Ønsker dere en fin kveld ♥

Hjemreise

• 23.04.2015, 14:39

JEG VIL IKKE HJEM. For to måneder siden pakket jeg kofferten og reiste bort på ubestemt tid. Helt spontant. Nå er eventyret over, og jeg pakker kofferten igjen og reiser hjem til kalde Norge. To måneder har gått så sinnsykt fort, jeg skulle ønske det aldri tok slutt. Jeg har hatt det så bra! Reisen er ikke helt ferdig enda vel og merke, vi har en mellomlanding før turen går til Norge. Vi skal tilbringe morgendagen i LONDON! Verken jeg eller Emilie har vært der før, så vi gleder oss skikkelig. Vi skal sove på hotell der i natt, og tilbringe hele morgendagen i Oxford Street. Det blir gøy! Dere hører fra meg derfra, ha det fint så lenge ♥

Mandag

• 20.04.2015, 22:10

Hei dere, lenge siden sist! Har dere hatt en fin mandag? Jeg har helt glemt at jeg har en blogg den siste uken. Jeg reiser nemlig hjem allerede på torsdag, så jeg har brukt dagene på å kun nyte hvert sekund av paradiset. I dag har vi vært i Puerto Rico fordi Emilie skulle sette på vippeextensions, og med det samme vi var der dro vi ut og spiste på bufé. Ellers har den siste uken gått til det samme som alltid - sole oss ved bassenget, ligge på stranda, se gossip girl, spise god mat og dra på byen. Kommer til å savne det gode livet vi lever her ♥

Celebration

• 13.04.2015, 22:58

På lørdag feiret jeg 20-års dagen sammen med jentene. Jeg og Emilie disket opp med mat, frukt, sjokoladefondant og drikke, og de andre overrasket med muffins, champagne og prinsessekrone. SÅ koselig! Etter vors og feiring hjemme hos oss dro vi ut på byen, jeg med en gigantisk krone på hodet. Følte meg som prinsesse for en kveld, haha! På byen var det morsomt som alltid, vi danset og koste oss til klokken slo fem. En perfekt feiring med herlige folk ♥

Håper forresten dere har hatt en fin start på uka

Shades of grey

• 10.04.2015, 18:06

Latest buys

• 10.04.2015, 12:51

Boyfriend jeans MANGO
Shoes NELLY.COM

Birthday guuurl

• 09.04.2015, 21:13

I DAG BLIR JEG 20 ÅR! Heldig som for feire den store dagen i varmere strøk. Dagen i dag har vært veldig rolig, og egentlig veldig lik alle andre dager. Vi har spist nydelig frokost, sett Gossip Girl, solet oss og badet i bassenget. Etterpå blir det kake, fløtekrem og varme bær på terassen, med et kaldt glass vin. Litt må vi jo feire! På lørdag blir det derimot større feiring. Vi har invitert noen venninner på middag, vors og fest, da tar vi den helt ut! Blir gøy ♥

Coffee break

• 07.04.2015, 19:47

Fjelltur

• 06.04.2015, 23:08

I dag har jeg og Emilie vært på fjelltur! Enn at jeg har vært her i over en månede og enda ikke gått på fjellet, det er jo et must når man er her. Det var en kjempefin tur, og heller ikke så langt. Nydelig utsikt var det også! Det blir helt klart flere turer ♥

Abusua

• 04.04.2015, 19:36

//Noen bilder jeg tok av vakre Janicke da hun var her.

Hei og god påske alle sammen! Håper dere har hatt det fint i ferien ♥ I dag reiste storesøsteren min hjem igjen, jeg savner henne allerede. Føler ut som hun kom i går, det gikk så fort! Vi fikk heldigvis gjort en god del mens hun var her, blant annet låne bil og kjøre til Las Palmas. Koselig! Nå er det bare meg og Emilie igjen. Vi har akkurat ryddet og vasket i leiligheten, og nå skal vi ordne oss og gjøre oss klar for en kveld på byen sammen med noen venninner. Det er jo påskeaften!